De laatste dag. 14-05-2014. - Reisverslag uit Langres, Frankrijk van Bert Los - WaarBenJij.nu De laatste dag. 14-05-2014. - Reisverslag uit Langres, Frankrijk van Bert Los - WaarBenJij.nu

De laatste dag. 14-05-2014.

Door: Opaisraël

Blijf op de hoogte en volg Bert

13 Mei 2014 | Frankrijk, Langres

Hallo volgers,
Vandaag de laatste dag in Roda de Bara.
Jammer genoeg scheen gisteren de zon helemaal niet, maar vandaag wel. De wereld ziet er ineens heel anders uit.
Nu snel de was doen, want morgenochtend voor 12 uur moeten we onze bungalow uit, en dan graag met een droge kleren.
We krijgen het nog druk.
Nou denk ik dat het wel meevalt, het inpakken en zo, vandaag zetten we al veel in de auto.
En dan op naar El Vendrell.
Een nieuwe bungalow, we zijn nieuwsgierig hoe dat bevalt.
We zijn al meer op dit kampeerterrein geweest, met caravan en camper, dus echt nieuw is het niet
En vandaaruit kunnen we leuke wandelingen langs de kust maken.
Ik hoop alleen dat het niet zo hard waait als vorig jaar, toen zijn we uit ons jasje gewaaid. Zouden die nog ergens liggen?
Attent.
In een vorig kampeerterrein hebben we een paar foto's vergeten. Ze mailden ons, of we ze terug wilden hebben. En wat denk je? Ze werden van morgen keurig bij de bungalow afgeleverd.
Wat een service , hè!
Nou, dit was het weer voor vandaag.Bij veranderingen krijg je een nieuw bericht.
Hartelijke groeten van ons beiden,
Opaisraël.

• 13 Mei 2014 - 12:36

Hermien Van Den Heuvel:

Geniet van de vakantie, dan genieten wij mee.
    lieve groet en bedankt voor de adviezen

• 13 Mei 2014 - 15:44

Ag:

Maak eens een foto van een ingepakte auto, dat wil ikwel zien. En hoe kan je nou foto's vergeten, maken jullie niet digitaal een fotoboek?