In Israel. - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van Bert Los - WaarBenJij.nu In Israel. - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van Bert Los - WaarBenJij.nu

In Israel.

Door: Opa Los

Blijf op de hoogte en volg Bert

30 September 2007 | Israel, Jeruzalem

Hallo, geliefden. Bij deze een berichtje uit Tiberias. Goed aangekomen, maar zo'n reis valt niet mee. Lang wachten en opgevouwen op een klei stoeltje en dat vier uur lang.... Gelukkig was het eten erg lekker en de drank ook. Op het vliegveld in Amsterdam werden we uitgezwaaid en in Telaviv verwelkomd.
Wat zijn wij toch zondagskinderen. De tocht van Tel Aviv naar Tiberias is vrij lang. 's-Morgens om half vijf gingen we pas slapen. E.en B.hebben er heel wat voor over gehad. We hebben nog niet veel gedaan hier. Het is in onze ogen erg warm hier. Maar we slapen goed. Vanmiddag naar het zwembad geweest. Heel lux allemaal, en nog gratis ook.
Het appartement is mooi, maar we missen bijv. een tafel om aan te eten.
Wij hebben ook een klein autootje, een Hyunda.Morgen gaan we zelf er op uit, wslk naar Tiberias, want we hebben nog niet veel van T gezien. Met onze gezondheid gaat het de goede kant op maar ik ben zelf nog geen 100%. Mama snottert nog steeds, maar dat zal ook wel overgaan. Ik mag bij E.mijn verslag schrijven. E en B hebben een prachtig uizicht op het meer van T. Trouwens ook een mooie woning. Ons app. ligt tegenover hun huis, zodat we gemakkelijk kunnen over wippen. De volgende keer probeer ik foto's mee te mailen. O, ja, we hebben hier een ander tel nr.
00972526448241. Dus als je erg nieuwsgierig bent . . . . .
Hartelijke groeten van ons allemaal
Opaisrael.

orgens om half vijf gingen we pas slapen

• 01 Oktober 2007 - 08:35

Ag:

Nou, jullie passen je wel direct aan: het eerste waar over geschreven wordt is drank, een zwembad en dat het warm is. (waar hebben we dat eerder gehoord?) Mag ik het volgende voorspellen: dat de kleren geodkoop zijn, jullie heel veel schoenen gaan kopen en dat de badmeester bijzonder aardig is? Gelukkig zal de Hyunda jullie nederig houden. Geniet ervan! Jullie Ford rijdt overigens lekker, maar we zijn er nog niet uit of ie nu beter is dan de onze. Jammer dat Andy hem moet gebruiken, het was wel makkelijk, zo een weekend met twee auto's.

• 01 Oktober 2007 - 08:43

Ag:

Zeg, als jullie nu toch naar Tiberias gaan: kijk eens of je iets kunt vinden, een herinnering, afbeelding, mozaiek of i.d. van de vijf broden en de twee vissen!

• 01 Oktober 2007 - 11:46

Wilma:

Geen tijd om te skypen, merk ik wel. Beterschap en veel plezier.