Toch(t) naar Spanje. - Reisverslag uit Langres, Frankrijk van Bert Los - WaarBenJij.nu Toch(t) naar Spanje. - Reisverslag uit Langres, Frankrijk van Bert Los - WaarBenJij.nu

Toch(t) naar Spanje.

Door: Opaisraël

Blijf op de hoogte en volg Bert

19 April 2014 | Frankrijk, Langres

Aan allen die dit lezen.
Hoewel het met onze gezondheid niet zo best gaat (soms) wilden we nog een keer (?) naar de warme stranden van de Costa Duaro.
Nee, niet met de camper. Het was wel ideaal, en we hebben er 7 jaar plezier van gehad, maar het lichamelijk toch een beetje zwaar.
En dus op een andere manier reizen.
We nemen gewoon een hotelletje, een "Zimmer frei". Onderweg is er genoeg aanbod. Voor de zekerheid hebben we ook een aantal verblijven besproken.
Van de tomtom hebben we tot nu toe nog maar en goede besproken locatie gevonden. Onderweg heb je de tt. niet nodig, grote verkeersborden wijzen je de weg.
Het bivakkeren in een een etaphotel, of in een klein hotelletje zoals hier in Langres bevalt ons prima. (Jammer, dat een blikje bier €5.00 kost, en dww . voor één glaasje ook zoveel betaalt.
We kunnen lekker binnen ons verzorgen, we behoeven 's-avond niet meer naar een stinkende w.c, en , we kunnen nu makkelijk met de auto weg.
Maar ja, de camper.............
Echter aan alles komt een eind, ook aan onze reizen.
Op dit moment ziet het er naar uit dat we het wel een aantal weken volhouden. De toestand van oma is niet slechter dan thuis.
Nou het weer nog.
De zon is warm, maar de wind hè.
We rekenen er op, hoe zuidelijker we komen, des te warmer het wordt.
Nu gaan we snel naar een supermarkt. Daar zijn de prijzen wat beter aan ons budget aangepast!
Iedereen de hartelijke groeten, en graag een reactie.
Opa en Oma.
Langres, 19 april 2014.

• 19 April 2014 - 15:37

Marjan:

Lieve papa en mama, fijn dat jullie het naar je zin hebben, ondanks het gemis van de camper. Het scheelt wel in de schoonmaak.
    Het is hier ook wel winderig. Het weerhoudt Diederik er niet van de tuin op te knappen. Ik heb vanmorgen een boterkoek met amandelspijs gebakken en net mijn paasdienst uitgeprint. Hoe moet dat nu met jullie morgen? Jullie gaan toch wel braaf ergens naar de kerk, he?

veel pleizer en tot mials,

liefs, Marjan

• 23 April 2014 - 17:13

Josephine Nienkemper:

Hoi! Leuk van je te horen. Veel plezier verder en hou het veilig. wij gaan a.s. vrijdag voor een weekje naar Engeland met Anneke en aanhang. Groetjes, Josephine