Zondagmorgen - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van Bert Los - WaarBenJij.nu Zondagmorgen - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van Bert Los - WaarBenJij.nu

Zondagmorgen

Door: Opa Los

Blijf op de hoogte en volg Bert

27 Januari 2008 | Nederland, Vlaardingen

Beste familie leden.
Het is alweer een tijdje terug dat ik wat over ons schreef. Laat ik beginnen, dat het met ons vrij goed gaat. Weinig klachten. En eigenlijk een goed leven. Vorige week naar Ikea geweest, en alweer een kast gekocht. Die past precies bij de vorige. En Oma is in haar nopjes, want nou kan ik een "leboel" opbergen. Maar dat betekent, dat we een ander kastje over hebben. Ik meen het op de fam.Site gezet te hebben, je kunt het voor niets krijgen, maar er is niet op gereageerd. Terwijl ik dacht dat er van de studenten kant wil belangstelling zou bestaan. Niet dus. Ik zal het volgende week naar de kringloop brengen. Toch jammer hoor, want het komt nog uit de erfenis van Oma Leonard. Bij Cornelia en Andy staan nog een tafel en een paar stoelen uit diezelfde erfenis. Maar zo gaat toch een deel van het erfelijk bezit verloren, behalve dan die spullen die op de Maassluissedijk staan.
En nou iets anders. Op de begrafenis van oom Jan heb ik zijn kinderen beloofd wat over zijn leven te schrijven. Dat heb
ik een paar maal gedaan. En zij vinden het wel aardig, merk ik uit hun reacties.
Vinden dat ook interessant? Dan zet jullie namen er ook bij. Enkele schrijfsels heb ik toen voor Kirsten geschreven, helemaal onbekend is het niet. Maar ik ga er wel een vervolg aan maken. Nou, ik hoor het wel. Ik probeer een foto van de kast er bij te zetten, dan behoef je niet naar Vdgn te komen om die te bekijken.
Allen hartelijk gegroet. Tot schrijfs.
(O)pa (O)ma Los.

• 27 Januari 2008 - 10:28

Andy:

Wat zijn de exacte maten (lxbxd) van het kastje dat weg moet?

• 28 Januari 2008 - 08:37

Ag:

ik zal jan aren even op de hoogte brengen, graag ook de maten even ...

• 28 Januari 2008 - 08:37

Ag: