Eindelijk weer thuis - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van Bert Los - WaarBenJij.nu Eindelijk weer thuis - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van Bert Los - WaarBenJij.nu

Eindelijk weer thuis

Door: Opa Los

Blijf op de hoogte en volg Bert

01 November 2007 | Israel, Jeruzalem

Na 31 okt. ordt het weer eens tijd een berichtje te plaatsen.Waarom nu pas ,zul je je afvragen, maar dat is omdat we een paar dagen in Egypte gewest zijn en toen in Jeruzalem, en daar was geen Internet.(Of te duur)Als we terugkijken op 4 weken Isael, dan doen we dat met veel plezier en prijzen we ons gelukkig, dat we zo goed door Bop, Emily en de kinderen
verzorgd zijn. Bop en Emily , kleinkinderen, nog hartelijk bedankt voor al jullie goede zorgen. Vooral het uitstapje naar Egypte was echt fantastisch. Zon,zee,wind,eten, drinken, het kon niet op. Het hotel waar we verbleven was included, dat betekende dat we net zoveel drinken en eten mochten als we zelf wilden. Maar ook de ambiance was voortreffelijk. En toen nog
een paar dagen naar Jeruzalem. We hebben genoten van de Oude Stad,en het was geweldig hoe E. in de verkeerschaos het hotel wist te vinden. En toen naar huis. Nou ik kan je wel vertellen, dat ik voorlopig niet weer hoopt te vliegen.
Het is niet alleen het eindeloos wachten en de controles, maar ook de zit in het vliegtuig is maar zo,zo. En de maaltijd was bijna niet te pruimen. En dan 's-nachts vliegen, dat is helemaal uit den boze. We hebben zowat drie dagen nodig gehad, om de slaap weer in te halen Maar goed, het land is prachtig, het eten goed, en de temperatuur warm. Over ons appartement hebben we geen klagen. Voorlopig zal dit wel het einde zijn van de Israelreis. Op 10 nov.a.s. hopen elkaar weer te ontmoeten in Delft.
Bedankt voor alle goede wensen i.v.m.mijn verjaardag. O,ja, a.s. maandag gaan we naar Keulen,naar mijn broer, die nog steeds niet naar huis mag.Groeten, (O)pa en (O)ma.